Daniel Wellington love

Ahojte!!! Ako sa máte? Ja sa mám skvele, kedže si dnes kupujem akčnú kameru, takže sa už teším ako Vám budem natáčať videá a trochu Vám Kapské mesto priblížim:) Dnes Vám prinášam fotky z krásnej časti, ktorá je 5 minút od nášho domu, a tou sú pieskové duny. Dostala som nové hodinky Daniel Wellington. Je to nový typ Classic Petite Bondi so strieborným ciferníkom. Ja som hlavne na zlatú farbu a strieborné doplnky si veľmi nevyberám, ale chcela som zmenu a naozaj sa mi veľmi páčia:) Za fotky dakujem mojej Tasmin Weir. 

Ak by ste chceli využiť zľavu 15 %, stačí do objednávky zadať kód LENKA. 
 Čo hovoríte na tieto hodinky?:)

Pekný deň♥ 








5 komentárov:

  1. krásne fotky, veľmi sa mi páči tvoj pohodlný outfit aj miesto na fotenie, nádhera ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Budeš ešte natáčať niekedy aj beauty videá ? Prípadné iné? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj! odpoved je áááááno!! Dnes som si kúpila kameru, takže videá budú čoskoro:)

      Odstrániť
    2. jupí teším sa :*

      Odstrániť
  3. Super fotky a Konecne viem koho mi pripominas http://cdn32.sptndigital.com/sites/uk.moviemix/files/white_chicks_two_620x348.jpg

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...